neděle 28. ledna 2024

Knížka na jedno odpoledne

 Náhodně objevená kniha v naší knihovně a první setkání s autorkou, ke které se ještě určitě vrátím. Zjistila jsem, že tohle není její jediná kniha a její styl se mi líbil. 

Jarmila Pospíšilová  Kočka na plotě 

Příběh nejen malé Anežky, která vstup do tohoto světa opravdu příliš idylický neměla, mě do děje vtáhl hned po několika prvních stránkách.
Setkáváme se s několika postavami, které zpočátku nemají vlastně nic společného, ale s postupujícím  dějem se jejich příběhy začínají vzájemně prolínat. 
Dobrovolný odchod  ze života mladé maminky, adopce, rodinné vztahy, nevěra. Příběh obyčejných lidí, dobrých i těch chybujících, příběh naprosto uvěřitelný. 
Přečetla jsem za jediný večer, kniha se prostě nedala odložit. 





A samozřejmě stále neúnavně vyhlížím jaro








28 komentářů:

  1. Píšu si do seznamu, knížka se mi určitě bude líbit. Také už vyhlížím jaro, zatím bez kytiček...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera skoro jarní dne a dneska pořádná kosa. Ještě si budeme muset počkat. Zdravím, pá 😊😀

      Vymazat
  2. Taky si zapisuji.Dnes to venku na jaro vypadalo,dokonce i sluníčko hřálo.
    Evi,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, včera jarně a dneska lednově. Ráno byla pořádná zima, ale ještě je leden a zima k lednu prostě patří, pá 😊

      Vymazat
  3. Anonymní28/1/24 20:27

    Lezarts
    Další titul do seznamu, díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, také si spoustu tipů píšu na seznam a ten už je docela dlouhý. Když jdu do knihovny, seznam většinou zapomenu doma, takže přivleču spoustu jiných knih a seznam narůstá 😀😉

      Vymazat
  4. Evi, děkuji za typ na čtení. Také už bych chtěla jaro. Hezký příští týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, vydržet! Trpělivost se určitě vyplatí a jen doufám, že nebudeme na to jaro čekat moc dlouho 😁

      Vymazat
  5. Evi, díky za tip na čtení.
    A měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já byla moc spokojená, snad se ti bude kniha líbit. Hezký den 😉

      Vymazat
  6. Evičko, děkuji za tip a přeji příjemné vyhlížení jara...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, ono je na to vyhlížení asi ještě dost času, dneska byla pořádná zima, ráno na procházku dostala Barča opět roláček 😉😀

      Vymazat
  7. Díky za tip, píšu si.
    Zdravím a přeji pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko, snad budeš spokojená. Já se ještě poptám po dalších knížkách autorky. Měj se hezky, pá 😊🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  9. Kočku na plotě mám doma strašně dlouho a stále jsem po ní nesáhla. Asi to brzy napravím, děkuji za připomenutí :)
    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se ti bude líbit, já byla hodně spokojená. Šárko, díky za návštěvu, moc zdravím 🙋‍♀️😀

      Vymazat
  10. Knížky, které hned zaujmou, mám nejraději. Dnes u nás jsme si mohli hrát na Londýn.
    Evi - hezké dny, zítra mě čeká návštěva doktorů v Londýnské a na Karláku, snad bude sucho. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ráno byla jinovatka a docela to klouzalo. Když jsem šla s Barčou, za chvíli jsem ležela na zemi, ta zemská přitažlivost to na mě v poslední době docela zkouší, ale kromě odřeného kolena zatím dobrý 😀 😅

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Marti, přečtené za chvíli a knížka se mi fakt líbila. Měj se hezky, pá 😄

      Vymazat
  12. Moc děkuji za typ na pěkné čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, doufám, že se knížka bude líbit, já byla spokojená a po dalších autorčiných knihách se v knihovně poohlédnu, zdravím 😄🙋‍♀️

      Vymazat
  13. Thank you for visiting and commenting.

    OdpovědětVymazat
  14. Také děkuji za návštěvu, moc zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  15. Mám dobrý pocit z toho, kolik lidí čte ... tedy knihy. Platí pořád "Řekni mi co čteš a já ti povím, kdo jsi?" 😎 To mě jen tak napadlo. Zdravím do dáli 💁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, myslím, že je ještě hodně lidí kteří čtou, vždycky mě potěší v knihovně hlavně děti, i když je pravda, že samostatná knihovna pro děti a mládež by už dneska asi moc lukrativní nebyla. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  16. Občas také natrefím na knížku, kterou nemůžu odložit a musím ji přečíst hned a celou. Teď však spíše listuji v ročence Mandava, kde jsou události zdejšího výběžku a prohlížím všech pět dílů Špalíčků výletů i když mám obavy, že všechny plány nám letos ztroskotají na manželově zdravotním stavu. No nedá se nic dělat. Přeji ti krásnéí únorové dny hůavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  17. Járo, tahle nebyla moc silná, tak to s tím přečtením nebyl až takový problém 😀

    OdpovědětVymazat