středa 24. ledna 2024

Jdeme do kina

V kině jsme nebyli už hodně dlouho, a tak jsem se nechala zlákat recenzí v pořadu Sama doma přímo od režiséra Jiřího Vejdělka, na komedii Aristokratka ve varu. Film byl natočený na motivy knihy Evžena Bočka, kastelána zámku Milotice a spisovatele. Viděla jsem i Poslední aristokratku, která se mi ve srovnání s divadelním představením moc nelíbila, ale protože dobrá nálada a smích, který pan režisér sliboval, je pro tohle období celkem důležitá věc, tak jsme s manželem vyrazili. 
Oproti prvnímu dílu jsme se fakt bavili, film je vtipný, obsazení skvělé a nová postava filmu, Deniska, přinesla příjemné oživení. 
Samozřejmě, že jde o film pro pobavení a dobrou náladu, takže pro náročného diváka, který miluje filmy Quentina Tarantina, Jamese Camerona nebo třeba Miloše Formana to teda nebude. 
Rozhodně mě teda nerozesmály ceny vstupenek, zřejmě to bude i tím, že jsme v kině nebyli možná tak pět let a ceny rostou všude, multikino nevyjímaje. Byli jsme odpoledne a na představení nás bylo celkem šest. Tak jen tak pro představu. Cena pro dospělého 275,-, student, senior a dítě do 12 let 219,- . Tak co, vezmete rodinku do kina? 

A ještě jedno potěšení, tentokrát jen za pár korun, v nádherném barevném provedení






32 komentářů:

  1. Anonymní24/1/24 20:03

    Tetkapernikarka
    Tak na ni chci do kina taky. Viděla jsem i tu první, bylo by škoda Aristokratku ve varu nevidět. Jenže mě teď hodně trápí kašel, tak musím počkat. U nás cena 150 Kč pro všechny.
    Sice je brzy, ale stejně jako Ty hyacintem, i já přivolávám jaro tulipány 😊 A taky jen tak pro radost, že ?😊 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, tahle Aristokratka se ti bude určitě víc. Tulipány už jsem také viděla, určitě zakoupím. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  2. Už i proto, že zámek Milotice znám, jsem se dívala na první film. Aristokratku ve varu jsem ještě neviděla.cena vstupného je tedy šílená. Už se na hyacinty těším. Zatím se raduji z orchidejí.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem v kině nebyla ani nepamatuji. Po covidu už se u nás už neprobralo multikino a někam dál se mi moc jezdit nechce. Takže jsem spíš televizní konzument nebo si nějaký film stáhneme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, i my jsme byli po dlouhé době a asi zase dlouho nepůjdeme. Měj se hezky, pá 😄

      Vymazat
  4. Evi, já osobně se chystám na Bočkovy knihy a film zatím ne. Ale poděkuji ti za tip. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, Bočkovy Aristokratky jsem četla všechny, i když každý další díl byl slabší, poslední jsem ani nedočetla. Napsal ale jiné knížky a na ty se také podívám. Měj se hezky, zdravím 😀

      Vymazat
  5. Na ten film se ráda podívám,musím se hlavně podívat na program kina.
    Evi,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, oddechovka, ale pěkná, my jsme se bavili. Měj se hezky, pá 😀😊

      Vymazat
  6. Viděla jsem první film v televizi a přišlo mi to takové neslané nemastné...i když herecké obsazení bylo skvělé. Myslím, že podruhé už to vidět nemusím. Tak snad druhý díl je lepší. Hlavně zámek Lemberk, kde se filmy točily, je opravdu hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, film se točil asi na třech zámcích, o tom také mluvil pan Vejdělek. Ono to nebude trvat dlouho a film se určitě objeví v televizi, pá 😀

      Vymazat
  7. Na tento film se chystám. Viděla jsem i první. Nemohu říci, že by se mi to úplně nelíbilo. Ii jsem se občas zasmála. A líbily se mi i některé záběry krajiny. Ale znovu film vidět nemusím. Tak jsem zvědavá na tento. U nás cena v kině tak nějak okolo 120-150 Kč. Ale je fakt, že jsem už tak rok v kině nebyla, takže už je to možná jinak :-).
    Taky si musím už koupit hyacint a začnu přivolávat jaro.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mám ještě bílý hyacint, ten začíná také pomaloučku kvést. Jsou krásné, ale jejich vůně je tak intenzivní, že je u sebe v pokoji nemůžu mít. Dávám je k manželovi, ten prý nic necítí. Říká, že je hluchej na nos 😀😉

      Vymazat
  8. Anonymní25/1/24 10:47

    Lezarts
    Knihy jsem četla, ale asi si počkám, až se na něj kouknu doma.
    Výlet do kina, nebo muzea s rodinou, začíná být pro hodně domácností luxsus !

    OdpovědětVymazat
  9. Renato, je fakt, že ty ceny jsou opravdu rána, ale je to téměř všude. V televizi se film určitě objeví, není kam spěchat. Také jsem četla všechny Aristokratky, první byla nejlepší a právě ta první mě tenkrát nadchla v divadle Na Jezerce, film už se mi tolik nelíbil. POslední knihu o Aristokratce jsem ani nedočetla. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, na film, narozdíl od prvního dílu, slyším jen chválu. Četla jsem několik dílů a dobře jsem se bavila. Viděla jsem ji to divadlo, Anna Polívková byla skvělá.
    Jen ta cena lístku, už jsem taky v kině dlouho nebyla...
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Helo, byla jsem na představení dvakrát, poprvé také s Annou Polívkovou a opravdu byla skvělá. Ve srovnání s tím představením pak pro mě byl film zklamáním. Tentokrát jsme se bavili. Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Evi, film jsem neviděla ani jeden a knížku četla jen první díl, ten se mi líbil. S cenami je to mazec, já to vidím hlavně když tady máme malý vnučky a jezdíme s nimi po výletech. Koncem prosince jsme byli s nimi v Pekle Čertovina, je to na Vysočině v podzemí vybudované peklo, opravdu krásně udělané, čerti výborní. Ale - hodinový program nás stál pro dva dospělé a tři děti 2200 peněz ! Jen vstup ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já četla všechny díly, ten první je super a pak už to je jen horší, poslední jsem ani nedočetla. Časem bude film určitě v televizi, tak když budeš mít chuť, nemusíš ani utrácet. Ty ceny jsou fakt děsné, nejhorší je, že dětem se všichni snaží dopřát nějaký zážitek, ale tohle už nehorázné. Peníze vždycky na prvním místě 🤢 Také moc zdravím, pá 😉

      Vymazat
  13. Poslední aristokratku jsem taky vidělala a nelíbila se mi, po tom novém filmu se poohlédnu, dám mu šanci. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, tenhle je určitě lepší, ale když počkáš, určitě se časem objeví v televizi. Měj se moc hezky, zdravím 😀😉

      Vymazat
    2. Už jsem slyšela od dalších dvou známých, nezávisle na sobě, je to dobrý film. Mám ho v hlavě!

      Vymazat
  14. Asi jsem ve spamu. Už jsem na tento článek reagovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, vytáhla jsem si tvůj komentář ze spamu. Film se prý točil celkem na třech zámcích, o tom mluvil i pan Vejdělek a určitě je mnohem lepší než ten první. Také mám rozkvetlé orchidejky a jaro už vyhlížím. Zdravím, pá 😀😉

      Vymazat
  15. Aristokratku jsem viděla jen první díl, ale moc jsem se bavila. Nedávno jsem zrovna četla článek o spisovateli, který jí má na svědomí, myslím, že je to kastelán a Aristokratka se u něj natáčela, je to takový samorost, ten pán :D.
    A kino? To už je luxusní zábava...

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, je kastelánem na zámku v Miloticích a film se točil tam i na dalších zámcích. Druhý díl se mi líbil, bavili jsme se. Měj se hezky, moc zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  17. Na Aristokratce jsme také už byli. Mně se naopak o fous líbil víc první díl, nicméně oba jsou to filmy fajn na oddech a pobavení, mám je ráda :)
    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsme se u filmu bavili, a to je vlastně důležité. Zapomenout na starosti a zvednout si náladu. Měj se, pá 😄

      Vymazat
  18. Aristokratka ve varu je krásná, příjemná oddechovka. Vtipná a veselá a určitě lepší, než první díl. Odcházela jsem z kina v dobré a příjemné náladě. U nás stála vstupenka 150,-Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, také jsem se bavila i když ty ceny vstupenek jsou už dost natažené. Ono těch diváků asi moc nebude, nás bylo v celém kině celkem pět 😄😊

      Vymazat
  19. Četla jsem všechny díly knížek a moc se mi líbily :) první díl jsem viděla, druhý ještě ne, ale určitě ho zkouknu, až bude v televizi. V kině jsem byla asi před 2 týdny po dlouhé době. S mamkou jsme vybraly Tancuj Matyldo. Je to pro nás teď hodně osobní téma, ACH trpí babička...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také bych ten film ráda viděla, hodně mě to láká, ale nějak nemám odvahu. Třeba se odhodlám nebo počkám až to půjde v televizi, tu můžu kdykoli vypnout 😉 Zdravím 😀

      Vymazat