pátek 2. února 2024

To je teda den

 Také občas míváte den blbec? Nemyslím to ve smyslu toho, že se nic nedaří, na co sáhnete, to je špatně. Myslím to v souvislosti s psychikou, prostě depka, jak vyšitá. Nic se mi nechce, nic mě nebaví.
Na čtení se nemůžu pořádně soustředit. Na procházku se mi nechce, počasí hnus a fouká vítr, dokonce nejdu ani na své oblíbené Olšanské hřbitovy. Pro někoho divné místo k procházkám, já tam většinou chodím ráda, ale dneska ne. 
Křížovky, sudoku na to nemám náladu. Na tvoření chybí nápady a dneska i chuť. Televize? Tak na tu se zase tak často nedívám, tak proč zrovna teď, dneska mě neláká už vůbec nic. 
Já vím, samá negace, ale říká se přece, že naděje umírá poslední, tak doufám, že ten zítřejší den už bude jako obrázek.
Jó a dvě dnešní pozitiva přece jen mám. Jdu pověsit prádlo (ještě, že máme ty automatky) a manžel se hlásí o svůj nárok na jedno teplé jídlo denně. Tak aspoň nějaká aktivita.
Mějte se hezky a opatrujte se !

 

36 komentářů:

  1. Zdravím do daleka, myslím, že to je typická zimní deprese, nemusí být příliš silná, ale to je proto, že je krátký den a málo slunečního svitu. Třebas občas slunko vysvitne, ale nálada není. Takový den bez nálady občas nastane, že si říkám, dnes jsem toho moc neudělala. No, žít někde na severu ve Švédsku nebo jinde, bych nechtěla.
    Přeji, ať se to brzy. zlepší. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ve Skandinávii je to určitě hodně nepříjemné i pro místní obyvatele natož pro návštěvníky těchto zemí. Nedostatek sluníčka má určitě na náladu vliv, když je sluníčkový den, hned je veseleji, teda většinou 😀

      Vymazat
  2. Evi, ono to přejde. Přeji ti klidně a pohodové další dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, dneska je to už lepší, snad to tak bude pokračovat, pá 😀

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Stáňo, asi to známe všichni. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  4. Evi,to má občas každý. Přeji ať délka záhy přejde a bude líp.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je to od nervů, trochu už to znám, ale důvod vlastně žádný nemám. Měj se hezky a díky za účast, pá 😀

      Vymazat
  5. To máme občas každá.Den blbec.S někým pokecám a je dobře.
    Evi,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, dopoledne jsem vyrazila na kratší procházku a hned bylo lépe. Ještě to není úplně ono, ale jsem snad na dobré cestě, pá 😃

      Vymazat
  6. I takové dny jsou, Evi!
    I když je nemívám - sice se mi nic nechce, ale prostě musím...
    Měj usměvavou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, vím, že jsou to nervy. Občas mně to přepadne i když není důvod, tak to prostě. Díky za účast s mým blbým dnem, pá 😉

      Vymazat
  7. Mám takový pocit, že ten den mám zrovna dneska :-D :/ Ale je to normální, potřebujeme mít v životě horskou dráhu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, u mě jsou to občas nervy i když důvod k nervování vlastně nemám. Je fakt, že ani počasí dobré náladě moc nenahrává. Ono zase bude líp, pá 😀

      Vymazat
  8. Evi, nakonec se to přehoupne do něčeho pěkného. Ráno jsem byla načuřelá a pak jsem se dala do vaření a uklízení a chmury mě přešly. Udělala jsem dvě kotlety, osmažila cibulku a uvařila pár brambor, dostala od manžela pochvalu a sklenici nealkopiva a udělala jsem ještě mrkvový salát s jablkem a mandarinkovou šťávou.
    Počasí se větrem trochu polepšilo a tak už je to zase snesitelné. Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, díky za podporu. Práce většinou pomáhá, ale je potřeba se k ní dokopat, a to mi včera nějak nešlo. Měj se hezky, pá 😀😉

      Vymazat
  9. Evko já to znám. Taky občas mám takový den. Ten nějak přežiju a pak je to zase lepší. Žádný mrak není na obloze věčně, každý odpluje a je zase hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jirko, díky za povzbuzení , chybí i to sluníčko 🌞

      Vymazat
  10. Anonymní3/2/24 23:42

    Tetkapernikarka
    Evi, ať je takových dnů co nejmíň 🍀
    Já si vždy říkám, že jsem nějak nedořešená a je třeba si udělat radost 😊🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já zase říkám, že jsem marná, ale naštěstí to zase přejde. Měj se hezky 😉

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. To je fakt, naštěstí to dlouho netrvalo. Přeji klidní dny a zdravím 😀😊

      Vymazat
  12. Evi, asi každý z nás má někdy "den blbec". A někdy se ten den protáhne na mnohem delší období.
    Mám také ráda hřbitovy, na Olšanech jsem schopná zabloudit. Chodím i na židovský hřbitov, kde jsem objevila dávné předky z tátovy strany. A kam chodím opravdu ráda, je hřbitov na Vyšehradě.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, lidí kteří tam vyhledávají procházky je docela dost. Často tam chodí maminky s kočárky, je tam klid a jsou tam v zeleni. Vyšehrad mám také ráda. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  13. Evko,
    sama dobře víš, že to zase přejde.
    Dny se začínají prodlužovat, těšme se na jaro!

    OdpovědětVymazat
  14. Míšo, sluníčko umí hodně, také už se na jaro těším. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  15. Evíku, to je asi u všech i já mám depky občas, na hřbitovi chodím ráda, ale sama se vydat bohužel nemohu jedině s doprovodem a manžel má teď rýmičku hihi. Někdy mám den jako blbec ani obrázky se nedaří, v telce nic rozumného neběží, tak si chodím namáhat mozek na FB hraji tam mahjong trails je to o rychlosti i u toho nadávám hlavně to má nekonečno asi to nikdy nedohraji jelikož se nedožiji🤣Neboj až bude sluníčko bude nám zase dobře♥ Jsem ráda, že lektvar pomáhá na Orchidejky...ještě je výborný lektvar ten česnekový ten mám také vyzkoušený jen že trochu ti zasmrádne byt🤣mám ten postup také na blogu tak pak třeba jukni ;-) Měj se moc hezky pa páááá😉

    OdpovědětVymazat
  16. Ivetko, abych ty orchidejky přílišnou péčí nezahubila, raději zůstanu u té rýže, to je fakt skvělá zálivka. Když jí mám víc, dávám ji do mrazáku, zrovna dneska jsem si ji vyndala. Také hraju různé hry na tabletu, mahjong také. Chtělo by to to sluníčko, hned by nám všem bylo veseleji, měj se hezky, pá 🙋‍♀️😃

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Evi, zdravím Tě z pelechu pereme se všichni tři s hnusnou chřipkou... Mě pobavil Tvůj manžel se svým nárokem na jedno teplý jídlo denně :o). Měj se dobře,, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, neberu to zase až tak vážně. Teplý může být třeba čaj nebo polívka z pytlíku, on je celkem tolerantní 😁 Leni, teď je těch chřipek a nachlazení všude hodně, tak budu držet palce, ať se z toho všichni brzo vyhrabete a jste zase fit. Měj se hezky, teda v rámci možností, pá 😃🙋‍♀️😃

      Vymazat
  18. Anonymní7/2/24 14:54

    Tetkapernikarka
    Evi, při pročítání komentářů jsem se dočetla o rýžové zálivce na orchidejky… to jako fakt ? 😮 Slyším o tom poprvé.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, poradila mi to Ivetka a našla jsem i na YouTube. 5 lžic rýže zalít 1/2 litrem vody a nechat odstát minimálně 2 hodiny, já nechávám přes noc. Slijeme a je hotovo. Protože mám orchideje jen čtyři, dávám si zbytek vody do mrazáku. Myslím si, že jim to vážně prospívá. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  19. Také mám občas takovou náladu. Pochmurné počasí tomu moc nepřidá :(. Doufám, že druhý den byl lepší. :) Jak říkáš, aktivita mi taky trošku pomůže. Po každém dešti vyjde slunce :)

    OdpovědětVymazat
  20. Leni, ještě druhý den nic moc, ale pak už v pohodě. Také věřím na sluníčko 🌞 když vykoukne, hned je líp 😉

    OdpovědětVymazat
  21. Dnes u nás sluníčko, dali jsme procházku do města a na úřady. :-) Vařené teplé jídlo dělám denně, i když někdy je jednoduché, pračka mne čeká na zítra. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, dneska jsem byla s naší Barčou u "kadeřníka" už to fakt potřebovala. Potom jsem vyrazila na procházku, bylo občas i sluníčko, takže prima 😄

      Vymazat