pátek 5. května 2023

Pokračování procházky

Protože nedělní odpoledne bylo opravdu nádherné, tak se mi domů ještě nechtělo. V lese jsem nebyla už hodně dlouho, vlastně celou zimu, proto moje další cesta vedla právě tam. 
Chtěla jsem navštívit moje oblíbení místo. Místo, kde jsou ustájení koně a za nimi vždycky ráda zajdu. To jsem ještě netušila, jaké budu mít v lese štěstí právě na ně. Na lesní cestě jsem potkala na koních  skupinu dětí s dospělým doprovodem, což je tady v posledních letech docela běžné. Možností ustájení je v okolí poměrně dost, takže takové setkání už nikoho nepřekvapí. A právě u jednoho takového místa končila i moje lesní procházka. 










19 komentářů:

  1. Evi, to je paráda. Nádherní koně. Příroda je teď překrásná, to jest fakt. Krásný prodloužený víkend ti přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo i tentokrát je víkend celkem podařený. Včera u nás občas pršelo, ale i déšť je potřeba. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  2. Evi, máte parádní sousedy! Koně potkám vždycky moc ráda, občas se za nimi i cíleně vypravím. je na ně krásný pohled.
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, je jich kolem nás docela dost a když má jeden štěstí, může si je užívat. Hezký prodloužený víkend. pá 😉😊

      Vymazat
  3. To jsi měla opravdu velké štěstí.Koně mám ráda a vždy mi udělá radost,když na ně někde narazím.
    Evi,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JItko, minulý rok jsem potkala v lese na cestě samotného koně, majitel se objevil na dalším koni až později. To mi docela zatrnulo 😀🤨

      Vymazat
  4. Taky občas vídám koně - buď jen tak ( v ohradě) nebo s jezdcem. Je to moc pěkné podívání.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, koně mám ráda, ale nikdy jsem na něm neseděla. Snad jen jako dítě na poníkovi, když byla pouť 😀 Zvířata to jsou ale nádherná. Přeji pěkný prodloužený víkend, pá 😉😊

      Vymazat
  5. Evi, krásná procházka a krásné fotky. Tohle kdyby viděla naše Bětka, tak se zblázní. Miluje koně. Chvíli jezdily s maminkou do Chuchle si zajezdit, ale to bohužel skončilo, tak shání něco jiného.
    Snacha kdysi "projížděla" koně u Martiny Růžičkové, která jezdila i Velkou Pardubickou.
    Měj hezké májové dny. 🍀🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, o paní Růžičkové vím. Sama jsem na koni nikdy neseděla, jenom na dřevěném na kolotoči a na poníkovi, když jsem byla jako dítě na pouti 😀 Musí to být zážitek, teď se tenhle koníček, nejen mezi mládež, hodně šíří. Ani se nedivím. Přeji hezký prodloužený víkend, zdravím 😊😉

      Vymazat
  6. Pěkné zpestření procházky, krásní koníci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela bych to chtěla také zkusit, ale ve svém věku už mám o svoje kosti strach 😀 Teď se kolem nás tenhle koníček hodně rozrostl, chodím se na ně alespoň dívat. Hezký prodloužený víkend, pá 😀😉

      Vymazat
  7. Jsou krásní! Kousek od nás je jízdárna a koníci jsou často na projížďce v lese, místy se nedá po cestách projít, jak jsou vyšlapané od kopyt :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani i u nás jsou občas lesní cesty od koní vyšlapané, zvlášť teď, když často prší. Někdy se nějaký jezdec objeví i na cestě za naším plotem, a to se může Barča zjančit. Asi si myslí, že je to velký pes. Přeji hezký prodloužený víkend, pokud teda máš volno. Měj se, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, volno mám, poprvé v životě si poslední rok užívám doma všechny víkendy a svátky a nemůžu se toho nabažit :D.

      Vymazat
  9. Já jsem na koni seděla dvakrát, dokonce se mnou i šel, a to je asi tak vše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj nejbližší kontakt s koněm byl právě na téhle procházce. Jedna dívka mně dovolila koně pohladit. Bylo to moc příjemné 😉😊

      Vymazat
  10. Ian Dury9/5/23 06:03

    Kone podkavam ted v okoli docela casto, ale v takovem nakupeni..

    OdpovědětVymazat
  11. Já je potkávám většinou také tak po dvou, ale tentokrát to byla přímo koňská výprava 😉😀

    OdpovědětVymazat