neděle 14. května 2023

Tak trochu vintage

Starý rámeček, stará fajfka a co dál? Fajfku jsem chtěla zasadit do rámečku a udělat nějakou dekoraci, ale bylo toho málo. Jako podklad byly jasné staré noty, ty už jsem použila na starou kuchařku, ale pořád něco chybělo. Trochu inspirace jsem šla hledat na oblíbený Pinterest. A našla jsem. Staré klíče byly trochu oříšek, ale podařilo se. Noty jsou z antikvariátu, provázků a různých stužek mám doma na rozdávání, kytičku jsem uštrikovala, perlička se také našla. Původně jsem chtěla dekoraci do altánku na chatě, ale nakonec zůstane doma. Našla jsem pro ni skvělé místo. 






28 komentářů:

  1. Evičko, luxusní, nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš můj obdiv, je to pěkná dekorace. Evi, umíš!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se dekorace líbí, díky 😘

      Vymazat
  3. Anonymní14/5/23 15:51

    Tetkapernikarka
    Paráda, Evi 👍👍
    Přeji pěknou neděli 😊🍀Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, díky moc a také přeji pěkné dny 😉😀

      Vymazat
  4. Evi to je moc hezká dekorace. Moc se Ti povedla.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, moc se ti to povedlo a já tleskám. 👍👍👍
    Měj hezké květnové dny. 🍀🌞

    OdpovědětVymazat
  6. To je moje krevní skupina ! Evi, moc hezký obrázek. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc mě těší, že se ti obrázek líbí, pá 😊😉

      Vymazat
  7. Krásný nostalgický kousek, Evi! Obrázek se moc povedl!
    Tleskám a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, za pochvalu moc děkuji, mám radost 😉😊

      Vymazat
  8. Anonymní15/5/23 09:48

    Lezarts
    Hezké vzpomínky na minulost!
    Příště, až budeš potřebovat staré klíče, mohu dodat🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, díky. Klíčů teď pár mám, ale za nabídku díky moc 😉😀

      Vymazat
  9. Další tvořilka, mě by nic takovýho asi nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, mě také ne, ale jak brouzdám po internetu a na pinterestu, tak se vždycky pokusím něco vytvořit. Sama nápady moc nemám, potřebuji inspiraci. Měj se, pá 😉😊

      Vymazat
  10. Evko, vymyslela jsi to moc hezky. Vše se k sobě hodí. Také koukám po nápadech, ale i u tebe .-)

    OdpovědětVymazat
  11. Evičko, jsi moc šikovná moc hezké líbí se mi moc.😊

    OdpovědětVymazat