pondělí 29. května 2023

Konec dobrý, všechno dobré

 Prstů na ruce mám víc než vlastních zubů. I tak může vypadat "dědictví" v podobě paradentózy. A přesto i ten zbytek dokáže pořádně potrápit. Teda naštěstí jen jeden, ale i to stačilo.
Těšila jsem se na víkend, jak v pátek odjedeme na chaloupku a budeme si užívat krásné, slunečné počasí. Ale někde se stala chyba, byla bolavá, a to dost. Už ve čtvrtek odpoledne se mi nad jedním z těch mohykánů objevila bolestivá bulka, to už jsme věděla, že je zle. Ráno jsem se vypravila ke svému zubaři, bolestivé případy bere hned po ránu i bez objednání. Další chyba, pátky ordinuje pouze po dohodě. 
Vzhledem k tomu, že je na naší poliklinice několik ordinací stomatologů, vydala jsem se prosit. Vůbec jsem nečekala takovou vstřícnost, hned dvě lékařky mi nabídly ošetření, a to jsem nečekala ani půl hoďky. Zánět v parodontálním chobotu, čištění kanálků, vše pod injekcí, vlastně dvěma. Bez bolesti to nebylo, já si jí užila už dost, tak vím, že může být i hůř. Všechno nakonec dobře dopadlo a my jsme mohli odjet na chatu, dokonce ve stejný čas, tak jako obvykle. 
Fotky mého zbídačelého chrupu ani zubní protézy vám fakt ukazovat nebudu. Nechci nikoho strašit, jak to také může dopadnout. Ale fotkami ze zahrady se pochlubím, to už je jiná.













30 komentářů:

  1. Evi,lituji tě,ale snad to bude už dobrý.Znám to velmi dobře.
    Chaloupka a rozkvetlá zahrada jsou kouzelné.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, doufám, že to dobré bude. V pondělí jdu ke svému zubaři, tak uvidím. Za 14 dní odjíždíme na dovolenou, a to by fakt problém byl. Měj se hezky, zdravím 🤨

      Vymazat
  2. Evi, to jsis tedy užila ! Hlavně, že Tě ošetřili. Zahrada vypadá moc krásně, máte vše upravené. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky za pochvalu zahrady. Jsem teď trochu v nervu, aby zub vydržel, za pár dní jedeme na dovolenou, a tam by to asi byl problém. Ještě v pondělí jsem domluvená se svým zubařem. Drž mi pěsti, pá 😉😊

      Vymazat
  3. Evi, tak tohle tedy fakt nezávidím! Moje mamka si "užívala" podobně jako ty.
    Zahradu máš nádhernou, vytvořili jste opravdu kouzelné místo!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, v pondělí jdu ještě ke svému zubaři, zatím je to v pohodě. Další týden odlétáme na dovolenou, a tak mně to trochu děsí. Snad to zub ještě nějaký týden vydrží, než se spolu rozloučíme. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  4. Tak ať je už vše ohledně zubu OK ! Zahradu máte tedy moc krásnou.
    Pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Nepříjemná záležitost, ale vše dobře dopadlo. Zahradu máš krásnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, snad bude dobře, před sebou máme dovolenou, a to by byl trochu průšvih, nebudeme u nás. Měj se hezky, pá 😉😊

      Vymazat
  6. Anonymní30/5/23 10:18

    Lezarts
    Vím o čem je řeč, také jsem bojovala se stejným problémem. Naštěstí mě zachránila návštěva 2x do roka zubní hygieničky. Výsledek byl nad očekávání a už roky chodíme celá rodina.
    Zahrádka je nádherná v barvách rododendronů a azalek!!! Přeji, ať si ji užíváš bez bebíček☀️

    OdpovědětVymazat
  7. Renato, díky. Bebíčka teď vůbec nepotřebuju, za pár dní jedeme na dovolenou, byl by to problém. V pondělí jdu ještě za svým zubařem, tak snad .... 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Zahradu máš vážně k chlubení.

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, to je jako na potvoru, viď, když to nejmíň čekáš. Přeji ti bezvadnou dovolenou a zahradu a chatu ať po dovolené najdeš v tak úžasném stavu, jako na fotkách. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, úplně ještě vyhráno není, mrcha zub pobolívá, zítra ráno jsem znovu objednaná. Doufám, že se to do odletu vyřeší, ještě je pár dní čas, tak uvidím. Za pochvalu zahrady díky moc 😀😉

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní31/5/23 17:58

    Tetkapernikarka
    Evi, tolik krásných a barevných květů, kombinace se zelenou a čistou zahradou, to je nádhera a i radost. Přeji Ti, ať mrška zub nezlobí a můžeš s radostí a v klidu na tu dovolenou odjet 🍀🍀🍀🍀🍀 Hodně zdraví a štěstí, nejen o dovolené 😊🌞🍀😎
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, díky za pochvalu naší zahrady, máme z ní velkou radost. Zub se zatím ještě ozývá, ráno jsem objednaná k zubaři, tak snad něco vymyslí i když zub už se mnou asi nechce nic mít 😉 Doufám, že na tu dovolenou odjedu, ale ještě do odjezdu zbývá 10 dní. Věřím, že to vyjde. Moc zdravím a přeji hezké sluníčkové dny, pá 😀😊

      Vymazat
  12. Au! Zánět kanálku je prevít, taky jsem se s ním něco natrápila, hlavně, kdovíproč, po druhém porodu. Naštěstí mám výbornou paní zubařku, dala mi zuby do pořádku a je už několik let klid :).
    Zahradu máš kouzelnou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dneska jsem byla u zubaře znova, mrcha zub pobolíval a v pondělí se jdu ještě ukázat. Jsem zvědavá, jak na tu dovolenou odjedu, možná bez zubů 😀😊

      Vymazat
  13. Evičko, zuby jsou potvůrky ,přeji brzké uzdravení
    Zahradu máš překrásnou plnou barev. Přeji pohodovou dovolenou 🍀

    OdpovědětVymazat
  14. Marti, zub to nechce vzdát, byla jsem znova u zubaře, tak uvidím. Dost mě straší ta dovolená, ale věřím, že to dobře dopadne. Za pochvalu zahrady děkuji 😀

    OdpovědětVymazat
  15. To je nádhera, zahrada vždycky dělá radsot, když se jí člověk aspon trošku věnuje. Co bych za domeček se zahradou dala ♥ Krásný víkend přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Že zahrady máme radost, domek nemáme, ale jezdíme tam na chatu. Máme to jen pár kilometrů a od jara tam jsme často. Zdravím a děkuji za návštěvu 😉

    OdpovědětVymazat
  17. No páni Evíku, máte nádhernou zahrádku líbí se mi moc opravdu smekám a díky za úžasnou prohlídku♥ Zuby tedy nezávidím a buď ráda, že tě přijmuli mě se ulomil kousek zubu a nikde mi ho neopraví nemám zubaře fakt hrozná doba. Opatruj se a ať zoubky nebolí♥

    OdpovědětVymazat
  18. Ivetko, zub už nebolí, dneska mi ho vytrhli 😀 Zítra jdu na otisky a ve čtvrtek už by měl být na stávající protéze. Snad všechno vyjde, měj se, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  19. Evko, zahrádka krásná, nádherně rozkvetlá, perfektně udržovaná. Snad už máš konec trápení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky za pochvalu zahrady. Se zubem to bylo trochu napínavé, ale zítra už by mělo být všechno v pohodě 😀

      Vymazat
  20. Au, au, au... snad už je po bolestech...
    Zahrada je nádherná, ty keře, ty barvičky, slovem se chvála popsat ani nedá, to jsou skvosty ale!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. Se zubem to bylo opravdu au, au. Nakonec ho vytrhli, druhý den jsem byla na otisku a zítra už by měl sloužit nový zub, ten snad bolet nebude. Měj se hezky, pá 😉😊

      Vymazat