středa 24. května 2023

Chcete se pobavit?

Občas si v knihovně půjčím nějakou knížku Haliny Pawlowské. Jsou to knížky útlé, plné vtipných postřehů a rad, přečtené raz dva. Ten pravý důvod je, že kromě toho, že jsou opravdu vtipné, pobaví a zaženou chmury. Je to takový zdravý prášek na nervy a nepohodu. 

Halina Pawlowská  Jak blbá, tak široká 

Nabídnu vám několik ukázek z knihy, kterou možná i znáte. Třeba vás pobaví, tak jako jsem se bavila já.

Na krovkách

Nedávno jsem upadla a přišla jsem domů a muž na mě koukal a říkal: "Co se ti stalo?" 
"No co by. Upadla jsem." Asi jsem vypadala špatně, protože manžel se nevěřícně zeptal: "Jen jednou?!"

Jablko pod mým stromem

Má dcera včera někomu do telefonu hláskovala adresu Sochařské ulic takto: "S.. jako striptýz, o... jako orgasmus, ch... jako chlast!"

Přirozený výběr

Za každou cenu jsem chtěla svého muže. Po tajné svatbě jsem ho představila rodičům a on pak odešel domů, protože jsme spolu ještě nebydleli. Já jsem nevydržela a šokované matky jsem se zeptala: "Tak co ?! Co mu říkáš?" A matka lakonicky odpověděla: "Ale jo, k tobě se hodí všechno."






Když máš depku, vem si něco k snědku.

Nejlepší sport je kafe a dort. 
  

25 komentářů:

  1. Fakt, paráda!! Také moc ráda čtu její knížky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, vždycky se pobavím a zaženu blbou náladu. Zdravím 😉😀

      Vymazat
  2. Evi, pobavila jsem se už u ukázek - mám humor paní Pavlovské ráda.
    Děkuji a přej hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, také mám ráda její humor, a tak si občas čtením některé z jejích knížek zvednu náladu. Měj se krásně, pá 😊😀

      Vymazat
  3. Paní Pawlovská je něco jako byla H. Růžičková, ze svých tělesných proporcí dovedou/dovedly s vtipem vytěžit. A náš národ také většinou není "vychrtlý", tak to má odezvu. P. Halina má i pořad v Č. rozhlase, občas to poslouchám. To heslo "Nejlepší sport je kafe a dort" jsem dost dlouho provozovala, ale nejsem komik, tak už jen tím kafem sportuji. 😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ráda do svých fejetonů zahrnuje i svoji rozměrnější postavu, ale její zážitky a glosy jsou vtipné i tak. Měj se hezky, zdravím, pá 😀😉😊

      Vymazat
  4. Anonymní25/5/23 09:54

    Lezarts
    Miluji humor Haliny P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, také mě vždycky pobaví. Pěkný nadcházející víkend, pá 😉😀

      Vymazat
  5. Jitko, pro zlepšení nálady jsou její knížky to pravé. Já to tak teda mám. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  6. Já se vždycky jejím knížkám vyhýbala, protože mamka ji nesnášela a zakořenila ve mně ten pocit, že má vlastně humor strašně dětinský... Nějak jsem ji pak neřešila a nezkoumala, jak moc je můj předsusek mimo. :D Najednou koukám, že jsem asi o hodně přišla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému se líbí něco, mě její knížky pobaví. Vyzkoušej a uvidíš. Měj se hezky, zdravím 😉

      Vymazat
  7. Evi, mám několik jejích knížek v knihovně a občas si je znovu čtu, ale tuhle nemám - budu muset do Měknihovny,
    Díky za tip. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, já se u jejích knížek bavím, a o to jde. Měj se, pá 😉

      Vymazat
  8. Anonymní26/5/23 14:01

    Evi,dávám 👍vtipné,to její knihy jsou.Fukcarinka

    OdpovědětVymazat
  9. Martin, zvednout náladu potřebuje občas každý a tohle funguje. Měj se hezky, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  10. Važme si humoru Haliny, než nám ho nějací “ progresivisté” budou cenzurovat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážím si každé dávky humoru, a to jak v knížkách, ve filmu, divadle a hlavně v životě. I když tam už nějak ubývá 😉😊

      Vymazat
  11. Tak tuto knížku neznám i když jsem od Haliny něco četla. Byla jsem i na jejím ,,představení" u nás. Ale to je už docela dost dávno. Můj muž ji rád nemá.
    Mně ona nevadí a v pohodě její humor s úsměvem na tváři přijmu.:-)
    Hezký víkend, Evi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, nijak cíleně ji nevyhledávám, ale její knížky ráda mám. Pobaví, a to je v dnešní době důležité plus. Měj se hezky, pá 😉😊

      Vymazat
  12. Tak po této knížce se podívám Mám ráda knížky u kterých se můžu smát...díky za tip.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, myslím, že se bavit budeš. Napsala jich už hodně a vždycky mi zvednou náladu. Měj se hezky, zdravím 😀😊

      Vymazat
  13. Evi, tak už vím co si budu přát a díky za inspiraci♥ Já Halinu mám moc ráda a hlavně se mi líbí, že si dělá legraci aj ze sebe. Měj se moc hezky.🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, určitě tě její knížky pobaví. A že už jich napsala pěknou řádku. Všechny jsem nečetla, ale občas si některou pro dobrou náladu půjčím. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  14. Halinka je super, díky, že ses podělila. musela jsem to i číst mému muži. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Její knížky vždycky pozvednou náladu, a proto ji čtu ráda, zdravím 😀😁

      Vymazat