pondělí 1. května 2023

Jaro je nádherné

Tentokrát jsem se o víkendu věnovala sázení kytiček do okenních truhlíků a samozřejmě i do starých hrnců. Ještě musím něco málo dokoupit a pak už se budu jenom kochat. 
Neděle byla tak nádherná, že jsem hned po obědě vyrazila na procházku. Nejdříve jsem šla na kontrolu, jak pokračují přípravy na večerní pálení čarodějnic. Hranice  byla připravená jen čarodějnice zatím chyběla. Počasí přálo, tak se akce určitě vydařila. 




Na naší zahradě už se chystá ke květu první rododendron. Poupata mají barvu červenou, ale jeho květy  jsou pak nádherně světle žluté.





Cestou k připravované hranici se moje oko potěšilo krásně rozkvetlými stromy a keři v okolních zahradách.





I okolní příroda s modrou oblohou a zelenými loukami lákala cvaknout nějakou tu fotku. Nedělní odpoledne jsem si opravdu užívala. 




 

17 komentářů:

  1. Milá Evko, tos měla příjemnou procházku a hranice byla tedy pořádná! Máš moc pěknou chaloupku:)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,pořídila jsi opravdu nádherné fotografie.Máš pravdu jaro je krásné.My máme před domem velký bílý rododendron,ale že by šel na květ jsem si nešimla,ale každý den jsou velké pokroky.Koukala jsem,že rozkvetou brzy i šeříky v sídlišti.
    Hlavně ať je už jenom hezky a teplo.
    Měj hezké májové dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tenhle rododendron kvete jako první každý rok. Pak začne bílý a ty ostatní později. U nás za barákem už šeříky kvetou, ale tady je přeci jenom tepleji než u vás. Měj se fajnově a také doufám, že už konečně bude tepleji. Zdravím, pá 😉😊

      Vymazat
  3. Anonymní1/5/23 19:33

    Lezarts

    Snad bude takových dnů častěji! Zahrada láká☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahrada opravdu láká, ale díky dešťům je ještě dost mokrá. Jenže my si pořád stěžujeme, buď je vody málo nebo zase moc. Ona se s tím příroda nějak vypořádá. Měj se hezky, zdravím 😀😉

      Vymazat
  4. Evi to jsou nádherné fotografie. Jaro mám ze všech období nejraději. Je barevné jinak než podzim a prima je to, že nás čeká léto. Přeji ti krásný měsíc máj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, podzim umí být také krásný, ale před sebou máme dlouhou zimu. Když přichází jaro, čeká nás léto, a to je přece nádhera. Zdravím, pá 😀

      Vymazat
  5. Evi, děkuji za nádherné jarní fotky! Tak zelená je úžasná! Taky jsem včera trochu zahradničila :o)
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já to také moc nepřeháním, třeba zeleninu na zahradě vůbec nemáme. Jen kytičky, bylinky, keře a nějaké jehličnany. Zahrada má být pro potěchu, ne pro dřinu. Teda můj názor. Měj se hezky, pá 😀😊

      Vymazat
  6. Jaro je už prostě tady! A s ním jeho svěží barvy- zelená, růžová, bílá žlutá....
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, zelená barvička na loukách a zahradách má spoustu svěžích odstínů a další barvy přibývají. Je to paráda. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  7. Evi, krásné jarní fotky. 👍👍👍 Škoda jen, že to počasí je stále jako na houpačce.
    Měj hezké dny. 🌷🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to máš pravdu. Dokonce ještě budou přízemní mrazáky, ale snad se nás to týkat nebude. Uvidíme, přírodě stejně neporučíme, jak se nám dřív stačili namluvit, ona si ale určitě poradí sama. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
    2. Teda mrazíky, mrazák u nás máme v 5. patře 😀😁😀

      Vymazat
  8. Evi, krásné fotky, nejvíc se mi líbí ta s louží na cestě a plotem. Moc povedené. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat