sobota 18. listopadu 2023

Je to fakt bomba, ale pozor

Odstranění vodního kamene z WC není až tak jednoduché, jak by se na první pohled zdálo. Dost o tom ví můj syn, který s tímto problémem bojoval v pronajatém bytě. Vyzkoušel toho hodně a výsledek se nedostavoval. Fixinela, Savo, ocet, prášek do pečiva, cola i spoustu přípravků na čištění WC. 
Minulý týden jsem se u něho zastavila a byla jsem přesvědčená, že všechny pokusy vzdal a pořídil si mísu novou. Ale pravda je jiná. V jedné drogerii mu poradili kyselinu solnou. Opravdu je vysoce účinná a přestože se běžně prodává, opatrnost při práci je žádoucí. 
Stačí nalít na stěny toaletní mísy a nechat působit dvě hodiny nebo přes noc. Důležité je místnost větrat, je to přeci jenom chemie. Výsledek mě teda hodně překvapil. 


 



12 komentářů:

  1. Lezarts
    Dík za radu!

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám WC NET na odpady a vyčistí to také a za chvíli.

    OdpovědětVymazat
  3. Střídáme různé značky z drogerie a zatím působí. Ale kdo ví?

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se osvědčil ocet a prášek do pečiva,ale chemických čistidel mám taky dost.
    Evi,hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, tohle je určitě síla, kterou zatím nepotřebuji. Ocet a soda se dost osvědčily, pochopitelně mám i prostředky z drogerie.
    Hlavně, že to zabralo!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, já používám léta a pravidelně potravinářskou kyselinu citronovou, jde to taky dobře. Sáček kys.citr. svařím s vodou, naleju do WC, nechám chvíli působit a štětkou vydrbu. Nestačí to jen polít. Děkuju za info, Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Kyselina solná je opravdu účinná. To mám ověřené. Záchodovou mísu máme teď novější, takže používám prostředky z drogerie.
    Klidnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za tip, byť ho aktuálně nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, to je dost nebezpečná věc.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. VŠEM MOC DĚKUJI ZA KOMENTÁŘE. PŘI PRAVIDELNÉM ÚKLIDU TOALETY OPRAVDU STAČÍ BĚŽNÉ PŘÍPRAVKY, TOTO JE POUZE TIP NA OPRAVDU HODNĚ ZNEČIŠTĚNÉ WC. VŠEM PŘEJI HEZKÉ DNY A MOC ZDRAVÍM 😀🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  11. Evíku díky za tip i když se toho bojím kvůli pachu jelikož máme malý byt, vyzkoušela jsem vše jako tvůj syn. Dcera mi poradila že je dobré Savo - WC Gel na vodní kámen - levandule, ale bohužel nikde jsem ho nesehnala. Ale nejsu prase😂 🤣mám ho čisté jen se tam drží ten vodní kámen.

    OdpovědětVymazat