středa 1. listopadu 2023

Mám to na háčku

 Mám to na háčku, a to doslova. Tentokrát jsem si vymyslela polštář s vlnkovým nebo také cikcak vzorkem.  Kdysi jsem takový dělala z různých zbytků laděných do hnědobéžova, tentokrát jsem zvolila barvy trochu veselejší. Asi to bude dárek pro kamarádku, snad se jí bude líbit.






Opět proběhla malá recyklace, tentokrát to byly plechovky od kompotů. Na jaře jsem za pár peněz koupila v nedalekém antikvariátu starou, několika stránkovou partituru. Ta se občas hodí pro moje tvořen třeba do rámečků nebo právě jako podklad na plechovky. Pak už stačí dozdobit a další dárek je hotový. Inspiraci hledám hlavně na Pinterestu, stačí nakouknout, nápadů je tam opravdu hodně. 














18 komentářů:

  1. Evi, jsi moc šikovná a háčkovaný polštář určirtě potěší a ani bych neřekla, že ty další nádherné výtvorry byly plechovky od kompotů. Jsi moc šikovná. Přeji ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji, snažím se 😀 Také ti přeji klid a pohodu, pá 😊😉

      Vymazat
  2. Anonymní1/11/23 19:28

    Lezarts
    Hezký vzor i barvy, určitě daleké potěší! Díky za tip na nákup notových partitur.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato,, dobře poslouží i notové záznamy písniček, vše z antikvariátů. Měj se hezky, zdravím 🍁🍂

      Vymazat
  3. Evi,jsi moc šikovná,tvé výtvory se mně vždy líbí.Ten vzor jsem také dělala,střídala barvy,každá vnučka dostala jeden háčkovaný poštářek.Pořád přemýšlím,co přes zimu háčkovat.Všeho už mám nějak moc a to vždy někoho obdaruji.
    Asi budu háčkovat na kočku.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, háčkování na kočku, to mě pobavilo, ale proč ne 😁 I kočička má ráda teplo, tak třeba dečku do pelíšku. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  4. Pěkný vzor na polštář, ale ty plechovky, ty se mi moc líbí, to jsem nezkoušela.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, vlastně jde jen o nápad, jinak to není nic složitého a vyrobené je to celkem rychle. Jsem ráda, že se ti moje výtvory líbí, pá 😉😊

      Vymazat
  5. No, Evi, ty tedy jedeš! Dárek se bude líbit určitě, zvolila si krásné barvy a chevron vzor je moc hezký a mám ho ráda...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, původně měl být polštář pro syna, ale dozvěděla jsem se, že nemá rád žlutou barvu. To docela brzo, že 😂 Modrá je prý dobrá, tak mám alespoň další cíl, přízi už mám objednanou 😊😉

      Vymazat
  6. Taky jsem tímto vzorem háčkovala povlak na polštář. Ozdobené plechovky se mi líbí moc ! Prostě si krásně tvoříš!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, díky moc. Někdy jsem teda k nepoužití, ale občas mě přepadne tvořivost, tak to musím rychle využít, než ten elán zmizí. Měj se hezky a užívej si zatím ještě docela pěkný podzim 😉😊

      Vymazat
  7. Je to zajímavé! Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Evi, Tvoje tvoření se mě moc líbí. Cik cak vzorem jsem háčkovala taky polštáře, chtěla jsem ještě deku, ale na tu už nedošlo. Notové papíry mám doma z antiku, občas také použiju, vypadá to dobře. Já nestíhám, co bych chtěla... Teď jsem přijela z lázní, kde bylo fajn a odpočinula jsem si, ale zase mě ten měsíc chybí, zahradu mám zanedbanou, tak tu musím dát nejdřív do pořádku. Měj se hezky, pozdravuju. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, za pochvalu díky moc. Jsem ráda, že jsi odpočatá a po lázních teď budeš plná elánu. Moc to nepřeháněj, práce není zajíc, ta neuteče a příroda si na zahradě poradí 😀 Také moc zdravím, pá 🙋‍♀️🍂🍁

      Vymazat
  9. Krásné, jsi moc šikovná :) ! Máš placený Pinterest nebo zdarma? Ještě s ním neumím moc zacházet :D

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, Pinterest mám zdarma a většinou tam chodím pro nápady, které si pak převedu k obrazu svému 😄 Do složitých věcí se raději nepouštím. Zdravím, pá 😄

    OdpovědětVymazat