pátek 10. listopadu 2023

Moje radosti

Všude kolem nás je čím dál víc špatných zpráv, a to pro naší psychiku rozhodně není dobré. Proto se snažím  každý den najít aspoň něco pozitivního a udělat si třeba jen malou radost. I procházka s Barčou má něco do sebe, i když ne vždycky se mi chce, to je fakt. Mám rozečtenou  pěknou knížku a objednala jsem si vlnu na další cikcakový polštářek. Vlna mně včera došla, tak se můžu pustit do práce a využít toho, že mě teď háčkování baví. Vždycky to tak ale není. 
A obrovskou radost mi udělal vánoční kaktus, který vykvetl neskutečným množstvím květů. Mám ho už hodně dlouho a teprve minulý rok kvetl. Letos je opravdu nádherný. Asi to bude odměna za to, že ho mám u sebe v pokoji a  tam jsem ještě  nezapnula topení. Bílý tak aktivní není, ale pár květů se snad později objeví, zatím to tak vypadá, tak uvidím. 
Posílám pár fotek z odpolední procházky s Barunkou, která se v tom listí skoro ztrácí 








a ještě se pochlubím vánočním kaktusem






30 komentářů:

  1. Milé radosti,mám podobné,ale chybí mi častější hlídání Bleky.
    Počasí stojí za houby,na cestování to moc není,ale já se zabavím vždy.
    Teď jsem odložila háčkování.
    Evi,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera bylo fakt hnusně, ale dneska u nás zase bylo sluníčko. Odpoledne jsem také háčkovala, vrhla jsem se na polštářky, snad mě neopustí elán. Zdravím, pá 😀🌞

      Vymazat
  2. Evi a copak čteš za knížku. V Era mě vyzvedl manžel z knihovny Motýli pokoj. Dodatečně jsem zjistila, že tato sága má sedm dílů.🙈 Lázně se překonaly,nastupují už v úterý. Kaktus i Barunka určitě dělají radost.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, kniha se ti bude určitě líbit, ale je to příběh samostatný. Sedm dílů má sága Sedm sester, některé už jsem přečetla a přestože to nejsou knížky zrovna útlé, čtou se skvěle. Momentálně rozečtenou mám knihu Otec neznámý. Užij si lázně a opatruj se, pá 😀😉

      Vymazat
  3. Evi, kaktus je famózní a procházka s psíkem asi příjemná.Ať se vám, holčiny, dobře ve spadaném listí chodí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, pokud neprší a sluníčko svítí tak jako dneska, jsou procházky prima. Měj se hezky, zdravím do N. 😀

      Vymazat
  4. Evi, máš pravdu, učím se radovat z malých obyčejných věcí. I malá procházka se psem stačí na vyčištění hlavy...
    Ten kaktus je úžasný!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, kaktus mě překvapil, spoustu let neukázal ani kvítek. Minulý rok něco málo a letos taková "úroda" 😊😀

      Vymazat
  5. Taky si na nudu nemohu stěžovat, stále mám něco rozpracované. Kaktus Ti tedy kvete nádherně. Krásná podívaná to je. Listím se ráda brouzdám od mala.
    Měj pohodovou sobotu, Evi !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, dneska jsem začala háčkovat druhý polštářek. Uháčkované to je celkem brzo, ale zasekávám se na dokončování, to už mě tolik nebaví. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  6. Procházky s pejskem jsem milovala, určitě i Barča se vždycky těší :-) Kaktus vypadá krásně, tomu našemu se zatím nějak nechce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, od loňska mám ještě bílý kaktus, ale ten bude mít možná tak pět kvítků a i to je možná přehnané 😊😀

      Vymazat
  7. .Lezarts
    Perfektně maskovaný pejsek a nádherně kvetoucí kaktus, úspěch v doméně živočišné i zahradnické!!!
    Přeji pilný háček-:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I občasný úspěch udělá radost, ale pravidlem to není 😄😊

      Vymazat
  8. Ten kaktus je parádní! Můj po přesazení začíná vyhánět poupata, asi také vykvete před Vánocemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem čekala několik let 😀 Minulý rok kvetl prvně a letos je fakt parádní. Asi je to tak, že kdo si počká, ten se dočká 😀😂

      Vymazat
  9. Ten kaktus je úžasný. Mě se nedaří tyto kaktusy pěstovat. Pokaždé velmi brzy odejdou. Ten tvůj je překrásný. Pohodový nedělní večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bylo překvapení, protože ani já to s kaktusy neumím. Většinou koupím s pár poupaty, donesu domů, většina poupat opadá a vykvete jich jen opravdu málo. Další roky už nic, Tohle je hodně starý exemplář, tak se mi chtěl asi odvděčit za trpělivost, každopádně mi udělal velkou radost. Moc děkuju za návštěvu blogu, zdravím, pá 🙋‍♀️😀

      Vymazat
  10. Proboha, ten kaktus, no to je nádhera.... jak jsi ho k té nádheře přemluvla ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že mu to trvalo několik let, prvně vykvetl minulý rok a letos je fakt parádní. Přes léto byl na balkoně, kam sluníčko svítí jenom dopoledne. Od září je u mne v pokoji, kde jsem ještě nepustila topení, ale to končí, kaktus je spokojený a mě už začíná být zima 😂🙋‍♀️

      Vymazat
  11. Barunka má pěkné maskování :D kaktus ti vykvetl moc hezky :) určitě se o něj pěkně staráš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ten už je u nás spoustu let, ale teprve minulý rok rozkvetl a tentokrát je fakt nádherný. Možná je to tím, že byl pře léto na balkoně a teď kvůli němu ve svém pokoji netopím. Ale končím a zapínám topení, už je mi zima 😀😊

      Vymazat
  12. Nádherné fotografie z přírody s Barunkou a těm vánoční kaktus je úžasný. Krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, kaktus je takový stoletý stařec, který zřejmě chytil druhou mízu. Moc let nic a najednou se předvádí v plné kráse. Možná odměna za to, že jsem ho nevyhodila a byla trpělivá. Udělal mi velkou radost 😀

      Vymazat
  13. Barunka je roztomilá a kaktus je fakt neskutečně obalený květy. A je dobře, ře Tě Barunka vytáhne pravidelně ven, pročistit sio hlavu a myslet na něco jiného. Je to opravdu velmi těžké se všem těm informacím, které drásají nervy, vyhnout. Drž se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, tahle doba není moc veselá, a tak je potřeba dělat si každodenní, malé radosti. Barča je zlatíčko, i když do deště se mi na procházku moc nechce. Střídáme se s manželem a ji stačí je krátká procházka. Když je venku hnusně, sama si to namíří domů, je to prostě pes gaučový 😀😉

      Vymazat
  14. Ahoj Evi obdivuju ten kaktus, těch květů... Mamka měla veliký na okně v kuchyni, taky krásně kvetl a dělal jí radost. Když zemřela, kaktus brzy zahynul, jak kdyby to věděl... Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, podobné příběhy jsem také slyšela, Vlastně vůbec nevíme, co je mezi nebem a zemí. Třeba obyčejná náhoda. Přeji pěkný víkend i když momentálně je u nás dost černo 😉😀

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná Barunka a jak je stará? Dcera teď zase byla na veterině s Čakínkem pravděpodobně mu občas skřípne nerv :-( tak uvidíme jak dopadne kontrola. Jinak vánoční kaktus také mi už kvete 😇Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  17. Ivetko, Barče už je 9 let a s veterinou máme samozřejmě také zkušenosti. Většinou pravidelné očkování, ale i tři operace. Také přeji pěkný víkend 😀

    OdpovědětVymazat